Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Новата електронна услуга дава възможност директно за избор на ден и час за посещение от екип


16.11.2022

Заявка за подмяна на индивидуалните водомери е новата дигитална услуга, която „Софийска вода“, част от Веолия, предоставя от ноември. 
Функционалността е достъпна през клиентския профил на сайта на дружеството в раздел Е-услуги, като опцията дава възможност за избор на удобен за клиента ден и час.


 Заявяването на подмяна на водомер онлайн е само една от многото възможности, предоставяни в клиентските профили на интернет сайта на дружеството. Регистрацията на страницата дава възможност за проследяване на количествата използвана вода, подаване на самоотчет на водомерите, онлайн справка за фактурите за последните 24 месеца, безплатен абонамент за СМС известяване за планирани и аварийни спирания на водата в даден район, както и множество възможности за плащане, включително Pay by Click. 
Всички функционалности в клиентските профили на страницата на „Софийска вода“, част от Веолия, са налични и през мобилното приложение „Моята вода“ за Андроид и iOS.             

Още новини
„Веолия“ и Столична община – успешно публично-частно партньорство с ясни ползи за столичани

„Веолия“ и Столична община – успешно публично-частно партньорство с ясни ползи за столичани

Вече дванайсет години „Софийска вода“ и нейният мажоритарен акционер „Веолия“...

Сателитна технология открива течове на вода на труднодостъпни места в София

Сателитна технология открива течове на вода на труднодостъпни места в София

SatGeo и „Софийска вода“, част от Веолия, въведоха нов силен инструмент в борбата за намаляване на водните загуби

Смяна на титуляр на партида за вода  в изнесен офис

Смяна на титуляр на партида за вода в изнесен офис

"Софийска вода“, част от Веолия, стартира пилотен проект „Изнесен офис“ в...